SK Altius logo

SK Altius logo

esmaspäev, 6. aprill 2020

Uued kavad!

Tänane ilm ei kutsu kohe üldse välja treenima.
Tegin kaks kava, mida oleks hea toas läbi teha.



1. Kätekõverduate eri. Viis harjutust kätele, vahelduseks tavalistele kätekõverdustele. Tee kõiki harjutusi 10-15 kordust ja kaks korda läbi.


2. Erinevaid harjutusi kerelihastele. Tee kõik harjutused kaks korda läbi!

Jõudu!

kolmapäev, 18. märts 2020

Harjutame!

Lisaks igapäevasele väljas liikumisele (soovitatavallt jooksmine u. 30min.) hakkan siia lisama harjutuskordi. 3. grupi noortele saadan eraldi kavad. Eelkõige on need kavad mõeldud 2. grupi noortele
Tugevalt soovitan neid harjutusi tegema hakata noortel, kes suvel tahaksid võistelda ning häid tulemusi saavutada.

Esmaspäev
Vallikäärus 10min jooksu Võimlemine, jooksuharjutused Trepil: Konnahüpped 4x Ühel jalal hüpped 4x Sagedusjooksud 4x Lõigujooksud (tempo selline, et starti tagasi jalutates ei hingeldaks!) 4x200

Teisipäev

Soojenduseks 15-20 minutit sörkjooksu või:
Paigal põlvetõstejooks 3x1 min.
käed puusas harki-kokku hüpped 3x50
käed kuklal jalavahetushüpped 3x20

Laome seljakotid õpikuid jms. raskusi täis ja paneme selga:
sügavkükid 3x20 (muudame igal seerial jalgade asendit, kokku-lahku)
väljaastekükid 3x10 (tagumine jalg põlve kõrgusel - voodi, pink vms.)
põlve tõsted seljakott jala otsas (sangpommi asemel) 3x10
kätekoverdused, seljakott raskuseks 3x10-15

Võtsin harjutused ka videole, kui miskit jääb arusaamatuks:
https://www.youtube.com/watch?v=_QXZDlh-LlM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2VJJYF_juM76qjUf1Wal3-si7mDXoviwZufis4E5gVLeEjkmwq20O0FHs


Neljapäev

Rannas või liiva peal:
Liival 10-15min. rahulikus tempos sörkjooksu
Soojendusvõimlemine, jooksuharjutused 6x

Hüpped  liival:
Konnahüpped 4x10
Ühel jalal hüpped 4x10
Jalalt jalale üleshüpped 4x25

Jooksud liival:
4x100-120m


Reede

Ilusa ilmaga on ideaalne läbida Jaansoni rada (joostes, jalutades, jalgrattal).
Leia raja äärest koht, kus oleks hea kive vette loopida, et treenida viskekätt (u. 15-20 minutit)

reede, 13. märts 2020

Eriolukord

Seoses COVID-19 koroonaviiruse leviku tõkestamisega on Pärnu Spordikoolis alates esmaspäevast (16.04) õppetegevus peatatud. Esialgu vähemalt kaheks nädalaks. Järgmisel kahel nädalal on ka spordibaaside uksed suletud (k.a. Kergejõustikuhall ja Rannastaadion). 

Ma väga loodan, et Teie kõigi tervis on suurepärases korras. Kuna organiseeritud treeningud on peatatud, siis tuleb Teil oma füüsilise vormi säilitamiseks iseseisvalt vaeva näha.
Pärnus on suurepärased tingimused vabas õhus liigutamiseks - Vallikäär ja Munamägi, rand ja Rannapark, Raeküla terviserajad, Niidupark. Kõiki neid kohti oleme me kasutanud ka oma treeningtegevuses.
Palun leidke aega nendes kohtades vähemalt kolm korda nädalas üks iseseisev treening teha. Kui endal jääb harjutusvarast puudu, siis olen alati avatud treeningplaani kirjutamiseks. Küsi julgesti!
Vabas õhus trenni tegemise kohta räägib kümnevõistluse olümpiavõitja Erki Nool -
https://www.facebook.com/sportlandeesti/videos/2260578747581202/

neljapäev, 5. märts 2020

Reede-laupäev 6.-7. märts

Viibin reedel ja laupäeval Leedus, Klaipedas, kus toimub U18 vanuseklassi Balti matš. Seoses sellega reedel ja laupäeval trenne ei toimu!

neljapäev, 20. veebruar 2020

Vaheaeg (muudetud!)

Vaheaja trennid:
24. veebruar - trenne ei toimi
25. veebruar - 2. ja 3. grupi trenn kell 16.30 Kergejõustikuhallis
26. veebruar - trenne ei toimu
27. veebruar - 1. grupi trenn kell 15.15; 2. ja 3. grupi trenn kell 16.15
28. veebruar - 2. ja 3. grupi trenn kell 11.00 Rannastaadionil
29. veebruar - 1. grupi trenn kell 10.00 Kergejõustikuhallis.

1. grupp, laupäev 22. veebruar

Sel nädalal kahjuks 1. grupil laupäeval trenni ei ole. Järgmisel nädalal kindlasti on!

reede, 14. veebruar 2020

1. grupp 15.02

Sel laupäeval toimub trenn Ülejõu Põhikooli võimlas.